Jsem diplomovaná tanečně - pohybová terapeutka, speciální pedagog s praxí na základní škole pro děti se speciálně vzdělávacími potřebami, tanečnice, taneční lektorka, lektorka Loona dance, krizová interventka, učitelka a metodik prevence sociálně patologických jevů na ZŠ. Tanci a pohybu se věnuji od malička a je to nedílnou součástí mého já. Vedu ženské kruhy, ale ráda pracuji i s muži, dětmi a seniory. Mám ráda nedokonalost a miluji výzvy. Aktuálně působím na Základní škole Molekula v Chlumci jako učitelka, speciální pedagog a krizový intervent.
Vzdělávání:
2024 - 2025 - Výcvik krizové intervence - Velký vůz Sever, Komplexní výcvik krizové intervence se zaměřením na děti a mládež
2022 - 2025 Akademie Alternativa s.r.o, Olomouc, obor, Taneční a pohybová terapie
2017 - 2020 Studium pedagogiky - Speciální pedagogika a učitelství pro první stupeň základní školy, Wroclaw
2009 - 2013 Jihočeská univerzita, zdravotně-sociální fakulta obor, Rehabilitační psychosociální péče o postižené děti, dospělé a seniory
Praxe:
2018 - dosud - ZŠ Molekula, Chlumec, speciální pedagog, učitelka na první stupni, metodik prevence sociálně patologických jevů, krizový intervent
2025 - dosud - Soukromá speciálně pedagogická poradna Paprsek - speciální pedagog, krizový intervent
2024 - dosud - Jureta - lektorka Loona dance, tanečně-prožitkové workshopy a semináře pro ženy, taneční a pohybová terapie,
2022 - 2024 - Pedagogicko-psychologická poradna Teplice - externí zaměstnanec, speciální pedagog
2022 - 2023 - Dobrovolnictví, hospic sv. Štěpána, péče o nevyléčitelně nemocné a umírající v lůžkovém a domácím hospici
2012 - 2017 - ZŠ Vojnovičova, Ústí nad Labem - učitelka na první stupni ZŠ
2009 - 2012 - ZŠ Vojnovičova, Ústí nad Labem - asistent pedagoga, vychovatelka
Další kurzy a vzdělávání:
- Metoda rozvoje kognitivních funkcí Reuvena Feuersteina
- Výcvik dobrovolnictví pro hospic sv. Štěpána, péče o nevyléčitelně nemocné a umírající v lůžkovém s domácím hospici
- Zážitkový kurz - "Zahrada" - Výchova ke cnostem
- Jak na hyperaktivní a agresivní dítě
- Dítě v centru pozornosti ADHD 2019
- Plán pedagogické podpory a práce s žákem v rámci prvního stupně podpůrného opatření
- Líný učitel
- Komunikace s problematickými jedinci
- Komunikace s problematickými rodiči ve škole
- Specifické poruchy učení a chování
- Metoda rozvoje grafomotoriky a počátečního psaní pro děti s tělesným postižením
- Masér pro sportovní a rekondiční masáže
- Škola Hejneho metody
Fotogalerie